fredag 25 april 2014

Ooooooh, I like it...



Jag har blivit med Buddha!
Det är inte så allvarligt som det låter, men jag har fyndat, på nätloppis,
och jag som egentligen inte alls gillar buddhor, älskade denna
från första stund!
Den är stor, så där antikt vacker och knallturkos.
Aaaaah, den är fin!
Och min, efter lite budgivning ifrån en hel drös med andra som ville ha den.
Sen kom mina beställda turkosa handdukar idag också
så jag är i sjunde himlen och kommer att inreda
badrummet, antagligen hela natten!
skrattar
Jag får väl muta älsklingen att borra upp lite handdukshängare
och kanske kan jag få honom att måla fönstret där inne när jag ändå 
är i farten...

Pose nummer 1...

Pose nummer 2... Helt galet, att så fort de får lite glitter på ögonlocken, så börjar de posera! Och gravallvarliga är de! Hur ska detta sluta?

Nu ska jag skynda mig, Milton sussar redan sött och de stora
busbarnen är på disco, igen. Jag har alltså massor av tid att
pyssla innan de kommer hem.
En ljuvligt stressig fredag - ooooh, I like it!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam
alla härliga, hoppas att ni har det underbart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...