fredag 17 april 2015

Buenas noches...





Här hemma på vår gata i stan, 
hinner vi inte med precis allt det där som vi hade tänkt hinna med
- vi hinner med betydligt mer!

Igår lämnade vi hemmet och for ut på äventyr och vi hamnade först i ljuvliga
Malmö! Åååååh, vilken härlig och kontinental stad! 
Det känns som om man är utomlands, i någon mysig metropol. 
 
Mamma hade tid hos en ögonspeciallist så Milton och jag passade på att strosa rundor, njuta av
allt det vackra, alla uteserveringar som hade öppnat, vi drack milkshakes i solskenet (päronsmak, Miltons favorit), handlade hem fina vinigrättflaskor till terrassen och bara hade det så mysigt.
Vi kikade på Carolina Gynnings vackra konst, blev glatt inspirerade och tyckte att Malmö 
nästan känns som om man befinner sig i Köpenhamn.
 
 
På vägen hem ifrån Malmö så stannade vi till i min söta hemstad, Helsingborg
för att hämta älsklingen. 
Och om vi var ute på äventyr igår så kunde vi ju inte vara sämre idag, 
Ängelholm fick äran idag!
Fast imorgon tänkte vi minsann inte köra någonstans (fast det kan ju ändras, mamma är lite smått shoppinggalen... Så undrar var jag har fått det ifrån...), men vi har en annan superviktig sak att göra.
Jag tänker inte skriva vad, inte förrän saken är gjord (för det är ett big NO NO för mig som är lite löjlig när det kommer till att berätta något innan allt är klart och signerat), men snart, om allt går som 
planerat så får ni så klart också veta!

Nu ska jag ialla fall snart försöka att sussa söt, men först sätter jag mig i soffan
med familjen, häller upp ett glas rosado till mamma, älsklingen och mig. Det är ju fredag
och då ska man vara glad och ha det roligt, eller hur, sötisar?

Buenas noches, honeybunnies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...