tisdag 7 april 2015

Påsklov...




Nu har vi påskat färdigt för denna gången!

Underbart väder, blandat med solsken och snökaos, och jag älskar båda!
Massor med påskmat, promenader, såklart har mamma och jag hunnit med att shoppa, både
en och två dagar, fotbollsträning för Texas och nu är allt godis äntligen uppätet.
Och lite party hann vi minsann också med!


Men jag måste säga att det är ljuvligt med normala dagar igen och imorgon 
ska pyntet bort, jag ska åka till Halmstad för att kika på en födelsadagspresent
till Texas som fyller år på fredag - åååh, längtar redan och hade gärna kört dit bums!
skrattar
Jag tror faktiskt att jag blir lika glad för 
hans present som han kommer att bli!
Och jag måste planera tårtan, handla hem ballonger och bestämma kalastema.
Så trots att det är vardag igen, så kommer den
minsann inte att vara speciellt länge hemma hos oss!

Nu blir det filmmys, om vi kan hitta någon rolig film, sen 
väntar skönhetssömnen för oss lite större barn (de mindre sussar redan sött).


Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina
och dröm vackra drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...