onsdag 22 april 2015

En helt perfekt lill- lördag hittills...




Lika galet som vanligt!

Imorse skickade vi iväg busbarnen till skolan och vips, så hade mamma, Milton
och jag flera timmar över i ett strålande solskensväder utan planer.
Och det går ju inte!
Så även om vi var i Halmstad igår, så kunde vi minsann inte
låta bli att ta ännu en liten roadtrip dit idag.
 





Så idag har vi strosat rundor i Halmstadcity, njutit av vädret, shoppat lite söta saker till 
flickornas skolavslutning, sörplat juice och tittat på alla härligt vårglada människor
och bara haft det ljuvligt.
Egentligen var min enda tanke när vi körde dit, att handla hem fler av de vackra 
bordstabletterna som jag fyndade där igår, men sen utökades så klart shoppinglistan till 
både nytt vitt parasoll till terrassen, lite gott onsdagsvin och söta blomsterkransar till flickornas hår.
Visst kan jag!
skrattar
Jag är ju världsbäst på att sysselsätta mig. 
 


 Nu har jag precis lämnat Texas på hans träning, så nu ska jag snabbt förbereda
middagen som blir torsk med kokta småpotatis och godaste dill/ gräslökssåsen - mums!
Sen när barnen sussar sött så blir det film och ett kallt glas gyllende bubblor för
mamma, mig och älsklingen.
Det har varit en helt perfekt lill- lördag hittills 
så varför ändra på det!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
och ha en underbar onsdagskväll, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...