onsdag 29 april 2015

Semester m o o d...






En liten, liten paus tog jag visst!
Men det är så mycket just nu med skolan, träningar och alla
roliga utflykter som vi åker på att jag helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn!
 Men shoppat har vi minsann hunnit med, massor, och varit på fotbollsmatch
med Texas, även fossingarna har fått lämna vinterdvalan och fått se solen (ååååh så skönt att slippa strumpor!), ätit jordgubbar varenda dag och kikat på roliga filmer långt in på nätterna.
Jag tror nästan att vi kommit i semestermood!
skrattar
Kanske bara för att mamma är här (hon tog med sig Mallorcakänslan hit), solen
skiner nästan varje dag och grannarna har klippt gräset för första gången i år
- doften av nyklippt gräs är ju sommar, eller hur!



Vi har enkelt haft massor att pyssla med och idag är det ingen skillnad
för nu är det ju dags att ladda kylen med Valborgsgott. Så alldeles strax tänkte jag ta bilen, 
lämna busbarnen med mamma och se vad jag kan hitta på för något mumsigt
i matbutiken. Antingen blir det skaldjursfrosseri, anka eller grillat. Vädret
är ju lite lurigt runt första maj så kanske kan vi grilla
som förra året annars får vi duka lite fint inne.


Nu blir det en snabbdusch sen ut på nya äventyr!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla söta, hoppas att ni är på ett strålande
lill- lördagshumör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...