onsdag 1 april 2015

Skratt...



Inga vackert gula ballonger!

Nope, jag har tyvärr inte förberett mig särskillt väl inför påsken, trots
att kylen är tokbombad med godsaker som hör påsken till.
Fast vi kommer att hinna med - hinna med massor!
Och jag har faktiskt provvikt kaninservetter idag...
skrattar
 
Jag tänkte att eftersom vi har supervackra guldbestick och vita tallrikar,
så kommer vår påskmiddag bestå av massor med
ljuvlig mat, ännu mera skratt och en dukning i guld, lite gult och vitt.
Taa daa, inte svårare än så!

Nu måste jag hjälpa Zash och Tex att förbereda deras outfits för imorgon, skärtorsdag. Alla i skolan ska komma utklädda och våra två clowns´ vet precis vad de vill klär ut sig som.
Synd bara att mamsen inte riktigt hänger med!

Kraaaaaaamelikram, nu väntar faktiskt ett kallt glas med gyllende bubblor för mig, busbarnen ska bums i säng och sen har jag en tavla att måla.

Sov sött alla vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...