torsdag 8 maj 2014

Åååååh, jag kan knappt vänta...


Dagarna bara försvinner
och jag hinner inte riktigt med just nu!

Ute öser regnet ner så jag passar på att ta hand om allt
som inte har blivit gjort innan när vi både har haft roligt besök
och mest varit utomhus i det strålande solskenet hela tiden.
Och det är riktigt kul!

Jag printar ut bilder, hänger upp tavlor, målar (som alltid)


och flyttar omkring på möbler - allt precis samtidigt!
Sen har jag fått en ny snilleblixt (enligt mig själv) och tänkte
måla tre sammanhängande tavlor i knalliga färger och med stora
vackra antika ramar.
Det kommer att bli finfint!
Så de kommande helgerna ska jag ut och leta
på loppisar och aktionsställen.
Åååååh, jag kan knappt vänta!
skrattar
Det blir säkert inte så enkelt att hitta dessa ramar, men 
skam den som ger sig.
Sen hittar jag säkert massor av annat skoj när jag ändå håller på!
 

Nu blir det lite te och sen fortsätter jag med tavelväggen i hallen
(som på något konstigt vis aldrig blir klar...)
sen måste jag ut i rusket för lite matshopping.

Kraaaaaaaaaaaam,
 sockertoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...