onsdag 28 maj 2014

Skratta så att kinderna ömmar...

http://www.potterybarn.com/shop/new/summer-drink-recipes/?cm_re=S3D14-_-Panel1-_-DesignLove
 
Godmorning!

Inte riktigt lika varmt idag, men solen den skiner ialla fall 
och imorgon är det helg igen!
Så egentligen kan det väl kvitta om vinden är lite kyligare.

Jag är så lycklig, lycklig över att jag har shoppat lite kul igen!
Ja, jag är en prylnörd och när jag ser något som jag verkligen vill ha så kan jag
googla i timmar tills jag hittar det.
Denna gången så var min besatthet ett par Beverage Dispensers.
Men alltså, hur fina är de inte då!
Supertokfina, enligt mig.
Tänk så mycket god Sangria vi kan fylla dem med, eller iskall färskpressad juice
till alla barnen. Jag beställde två, för att vara på den säkra sidan!
Sa jag att de rymmer 6 (!) liter med godheter.

http://www.potterybarn.com/shop/new/summer-drink-recipes/?cm_re=S3D14-_-Panel1-_-DesignLove
Klicka på bilderna så hittar ni de fina!

Nu hoppas jag bara att de hinner komma tills på fredag, då kommer 
ännu en av älsklingens goda vänner hit. Vi kommer så klart att grilla, dricka gott och
 skratta så att kinderna ömmar! 

Idag är det ju lill- lördag och jag väntar bara på att Milton ska
vakna, för sen ska vi ta en runda ner i byn, handla hem lite jordgubbar, en födelsedagspresent
till Mira som ska ha kalas och några flaskor med rosado som ska läggas på kylning.
Imorgon väntar ljuvliga Halmstad på oss igen, Texas ska spela match
och efter det ska vi åka ut till en bondgård och säga hej till alla underbara djur där.
Vi har några helt fantastiska dagar att se fram emot!

Nu ska jag ta en snabbdusch och en stor cafe con leche
och sen startar min onsdag!

Kraaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar!
Ha en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...