torsdag 22 maj 2014

Jag är inte den enda livsnjutaren...




Milton och jag har minsann inte gjort 
mycket idag!
Och det är nog år och dar sedan jag satt i solen, stilla, och bara var.
Det kändes nästan lite konstigt.
skrattar
Men imorgon ska jag klippa gräset, plantera lite och grilla lunch!
Det måste ju jämna ut sig lite menar jag.
Jag är inte den enda livsnjutaren i denna familjen, det syns väl...

Busbarnen kom hem.


Sen tog det inte lång tid innan Miltons lilla pool var överbefolkad! Det är snart dags att ta fram den stora poolen så att alla kan bada ordentligt - även vi stora barn!
Älsklingen kom precis hem så jag ska passa på att ta en minishoppingrunda till
matbutiken sen är det dags för Texas fotbollsträning.
Imorgon är det redan fredag och det ska bli lika ljuvligt sommarväder
jag tänkte handla hem lite smått och gott inför helgen som kommer.
Så att vi bara kan slappna av utan några måsten.
Ser ni, jag kan kanske vänja mig 
vid att inte göra någonting!
Fast jag tror inte det hade fungerat så många dagar...
Kraaaaaaaaaamelikram, raringar!
Ha en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...