torsdag 22 maj 2014

Ett smärre kaos, fast ett väldigt roligt sådant...

 
Godmorgan alla söta!

Barnen är ivägskickade till skolan, lite tröttare än vanligt efter allt
busandes med vännerna hela dagarna, bbq´s och poolbadande, 
men det är det väl värt!
Det är ju snart sommarlov och då kan de få sova hur mycket
 de vill, sötnosarna.
 
Jag ska boka in lite roliga sommaräventyr till dem i hemlighet, 
Legoland står högt på deras lista, Bakken och Tivoli i underbara Danmark
är ett måste och kanske köper vi ett tält och gör någonting som jag säkert
inte gjort på 25 år - campar!
Hur det ska gå, med en familj på 6, har jag ingen aning om.
skrattar
Det kommer antagligen bli ett smärre kaos, 
fast ett väldigt roligt sådant!
 
 
 Idag har jag lovat Milton att gå en runda ner till byn, handla hem
glass och nya jordgubbar (de tycks försvinna i ett nafs här hemma), men nu fick
jag kul meddelande från NHL att de kommer med ett
paket hela vägen ifrån vårt Spanien till oss, så vi för vänta 
lite innan vi går ut.
Det är kläderna till barnen som är på väg.

Igår blev det en iskall öl (!) (jag dricker nästan aldrig öl) till middagen medans barnen viskade hemlisar i gröngräset!
Vår lille mozzarella- och gurktjuv! Som egentligen inte alls är sur - han tuggar, väldigt koncentrerat!

Barn i träd som alltid! Men tydligen inte bara barn...

Jag skulle plocka ner den tillfälligt upphängda fågelholken för att måla om den, men fick en glad överaskning - vi har fått nya vänner! Holken får hänga kvar som den är - det kommer ju alltid en nya sommar!

Ännu fler vänner som tvunget skulle äta middag med oss igår...

Nu måste jag ta en snabbdusch, slänga på mig lite make up 
(så att killen ifrån DHL inte svimmar) 
och sen blir det en ny underbar torsdag i solen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
njut, skratta och var glada, sockertoppar!
Snart helg och då kan ju vad som helst hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...