fredag 30 maj 2014

Utebus...






 
Nu har vi hunnit med så där mycket igen!

Vi började vår torsdag med att gå på fotbollsmatch
i soliga Halmstad, Texas lag skulle spela och vår lille
guldgosse gjorde mål!
Jag kommer aldrig bli en sådan där typisk fotbollsmamma
som skriker och hejjar som många gör, men jag börjar tycka det är
ganska så mysigt med dessa matcher där alla samlas, njuter av att 
vara tillsammans och ordnar goda bbq´s.
Det är ett kul sätt att göra något med hela familjen.

Vår lille lycklige tjuv som handlade cola och kom tillsbaka med pengen!


Efter matcherna åkte vi och handlade lite pic nicgott och for
ut på äventyr. Denna gången blev det ett stopp på en öppen bondgård
och gissa om barnen var glada!
De tyckte att det var superkul!
 Och vi lite större barn tyckte minsann att det var precis lika kul.



Överallt gick det omkring djur!



 Hit ska vi absolut åka fler gånger!
Vi har kört förbi denna ljuvliga oas tusen gånger utan att ha en aning om
vad vi missat! Supermysigt med alla djuren, allt det gröna vackra och smidigt med
både café och grillplatser.







Åååååh, när jag ser detta så längtar jag efter midsommar!
Idag skiner solen och jag är inne och städar. Älsklingens kompis kommer
ikväll och med så mycket utebus de senaste dagarna så har hemmet fått
damma igen. Så jag har fullt upp!
Sen måste jag klippa gräset annars ser vår trädgård snart ut som en 
blomseräng
- ganska så fint det med förstås!

 Nu ska jag fortsätta och sen ska barnen och jag ta en runda ner till
stan, vi måste ju så klart ha mer jordgubbar!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar,
ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...