fredag 9 maj 2014

Vi gör både och...


Godmorgon sunshines!
Hoppas att ni vaknat pigga och på ett härligt 
fredagshumör!

Själv har jag hunnit med ett tandläkarbesök som gick strålande och nu 
är tänderna vita och vackra och 
 tänk, att jag som alltid varit livrädd för tandläkare, har
ändrat mig.
Det känns inte alls så farligt att gå dit längre
och jag är t o m lycklig när jag går därifrån!
skrattar


Idag skiner solen på oss och vi har en hel ljuvlig fredag
att se fram emot. Milton och jag hade tänkt att ta oss en promenad
ner till vår lilla by, handla mjukglass och njuta av allt det fina runt omkring oss.
Kanske går vi en tur i parken och kanske tar
vi en tur ner till ankorna eller ännu bättre - vi gör både och!
Vi ska också handla hem lite gott till ikväll, jag tror att det lutar
åt sushi (jag vet inte vad det tagit åt mig - sushicravings de lux), lite iskallt
bubbel till glasen och glass i stora lass.
 
Vi tog en liten runda ner till parken igårkväll också och det är så fint nu, grönt, grönt och ännu mera grönt!


Nu ska vi skynda oss, måste ju passa på när solen skiner, men först morgonens
andra cafe con leche och sen väntar ännu en rolig dag!

Mammas egen solstråle! Solen skiner alltid - även om det är molnigt!

 
 Kraaaaaaaaaaaaaaaaam, sötisar, 
njut, skratta lite extra och hoppas att ni får en fantastisk fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...