söndag 15 februari 2015

Bland fåglar och busiga barn...






Söndagskväll!

Vi har haft en rysligt lugn start på barnens sportlov och med både
fredag och lördag hemma framför film efter film, tyckte vi att det var dags att
komma ut i friska luften och låta barnen göra det de är allra bäst på
- nämligen att busa!











När vi frågade barnen vad de ville göra idag så svarade alla fyra - djurparken!
Så vi packade ner nybakta kanelbullar och engångsgrillen, för ska vi åka till 
Hembygdsparken så måste vi så klart grilla. 
Och tur var väl det, för fy bubblan vad kallt det var!
Älsklingen och jag startade grillen bums när vi kom dit, så att vi kunde värma oss.
skrattar
Barnen for rundor och hade världens kalaskul och märkte inte av 
 den isande kylan det minsta lilla.



Nu har vi precis kommit hem och jag har virat en filt runt omkring mig (fryser fortfarande), barnen 
leker tagen och för ett väldans väsen (skrattar så att de storknar i köket just nu) och snart tänkte 
jag leta fram en mysig familjefilm, men allra först blir det en stor varm
café con leche för älsklingen och mig! Så att man kanske tinar lite.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar! 
Ha en 
underbar söndagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...