onsdag 4 februari 2015

Roligheter...

prinsesskalas, barbietårta




Ä n t l i g e n !

Ååååh, vilket arbete...
Jag överlevde min födelsedag, men det gjorde inte min dator.
Och som vi har kämpat för att ordna den så att jag kunde komma åt
bloggen! Ett tag trodde jag minsann att det var över, men så äntligen, efter
mycket möda och besvär, så är jag här igen!

Vi har så klart inte alls tagit det lugnt, det gör vi väl aldrig, och vi har 
hunnit med hur mycket roligheter som helst, allt ifrån flickornas 8- års dag, min 40- års dag, besök
ifrån grannlandet, Texas har klippt av sig håret (snyft...), massor med snöbus (för, yeeees, vi har snö), säsongens första fotbollsmatch, goda middagar och så klart massor med vanligt också!

Första gången som Texas har kort hår, om man inte räknar när han föddes då, och det tar ett tag att vänja sig, men han är helnöjd!

Oj, oj, oj vad vi har busat i snön, dag som natt känns det som!

Tur att jag har min egen festfixare!

Goda och många middagar har vi hunnit med!

Hur som helst så är jag jätteglad att allt fungerar med bloggen igen (sitter här med ett fånigt leende när jag skiver) och alldeles strax ska lillgossen och jag packa in oss i vinterkläderna och ta en runda
till skogen. I eftermiddag är det pulkabacken som gäller.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina, fina!
Hoppas att ni har det underbart och njuter för fullt av februarimånad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...