onsdag 25 februari 2015

Solen skiner och det känns som vår...


Solsken!

Det är väl något visst med att vakna upp och solen skiner?

Imorse var jag så trött attt jag tänkte att det här går aldrig, men sen såg
jag solen och for upp fortare än kvickt!
skrattar
Så nu är barnen i skolan, sminket på och alldeles strax ska
Milton och jag ta bilen och köra ännu en runda mot Halmstad. Det fanns
så mycket finfint igår och tiden räckte inte alls till, så det får bli en repris idag. Klockan 
är ju inte ens 9, men butikerna öppnar om en timme så det blir perfekt
att köra redan nu. 

När jag kommer hem ska jag fortsätta med hallen, som jag äntligen
börjar få ordning på! Jag startade igår och hann med att flytta älsklingens 
tokfula soffa (den där antika, maskulina saken som han vägrar att göra av med) därifrån och flytta dit
 den stora byrån med alla extrakläder. 
Så nu fattas det bara att klä om pianopallen som står där och göra lite vårfint
i fönstret ut mot gatan. Så på dagens inköpslista står, svart/vitt bredrandigt tyg till pallen, 
en ny växt (kanske en kaktus) och några rosa ljus eller liknande.
Roligt, roooligt!

Ha en toppenmysig start på denna sista februarionsdag, sockertoppar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...