måndag 16 februari 2015

Sötsug de lux...



Om det var galet mycket igår, så är det precis tvärtom idag!

Idag har barnen och jag bara latat oss. De små springer fortfarande runt
i sina jammies, spelar på datorerna och tittar på den ena efter den andra
av gamla Disney- godingar på tvn. 

Jag har faktiskt dammsugit och lagat mat, även en deg står på jäsning, så jag har
inte varit helt hopplös. Men visst får man väl unna sig en riktig slö dag ibland!
Imorgon hade vi tänkt att vara mycket mer produktiva och åka ut på 
äventyr. Och jag ska strax sätta mig i bilen för jag är på ett hemskt 
sötsaks- humör! Så först ska jag hämta älsklingen
och sen tänkte jag handla hem en hel drös med glass
Glass med varm chokladsås - mumsigt värre!
Och kanske lite skivad banan...
Ååååh, jag tror att det är bäst att jag kör bums!
skrattar

Ikväll fortsätter vi att smaska framför någon mysig film
och bara har det gottigt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla söta, ha en helt
ljuvlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...