torsdag 12 februari 2015

Riktigt roligt...



Snart helg igen!

Det är ju inte klokt vad tiden går fort! Busbarnen har idag och imorgon sen
startar sportlovet. Vi var lite sugna att åka ner till Mallorca en runda, men pratade med mamma 
och hon sa att det är fy sjuttsingens kallt på vår lilla solskensö! 
Så vi tänkte snabbt om, för mera
kyla behöver vi ju inte och tanken på att värma upp hemmet där nere, elda i brasan dygnet runt och samla ved tilltalade inte någon av oss. Så istället tror jag att det får bli lite roliga utflykter
för familjen istället. en dagsutflykt till härliga Danmark, Hembygdsparken, kanske en tur till 
vännerna i Tyskland och lite korvgrillning blir nog lagom.




Idag ska Milton och jag fortsätta med flickornas rum och sakta men säkert börjar vi få
rätt på det hela. Igår spenderade vi halva dagen nere i källaren och sorterade ibland
mina gamla Barbie- och Sindydockor. Riktigt roligt faktiskt!
Vi plockade upp hur mycket fint som helst! Lite fick limmas ihop, en del slängas, men 
det mesta var helt och fint så nu är det snart dags att inreda flickornas dockhus.
Ååååh, jag längtar redan! 
För så mycket minne som kommer tillbaks när man rensar 
i sina sparade saker. 

Nu ska lillgossen och jag snabbt ta en tur till matbutiken, sen fortsätter vi här hemma. 
Älsklingen tänkte sluta tidigt idag och då ska jag passa på att ta en 
inspirationsrunda till Halmstad - helt ensam!
Ibland är det skönt att bara vara helt själv, det är jag ju aldrig.

Hoppas att ni vaknat på ert bästa humör, sötisar, är torsdagsglada 
och kanske har massor med kul inbokat idag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...