fredag 27 februari 2015

Lite för mycket av det goda....


Äntligen fredag!

Oj, oj vad jag har sovit! Somnade innan Masterchef slutade
igår, dvs innan 21.00... Helt galet tidigt ju! 
Men jag kanske får skylla på att våra dagar är fyllda med diverse
roligheter eller utflykter mest hela tiden.

Igår överraskade vi älsklingen med att hämta honom i Helsingborg
efter barnen och jag hade gått b a n a n a s på Ikea. 
Hem kom vi med massor med ljus (det gäller ju att fylla förrådet), en hel drös med 
fjäderkuddar (tokbilliga och kan man ha för många kuddar?) och en hel del vanliga 
vita ramar. Och trots att hela Ikea svämmade över med färg, så var
 allt i vår kundvagn i vitaste vitt!
skrattar
Ja, ja, det brukar bli så.

Roligaste maskinen på Ikea - helt klart glassmaskinen om barnen får välja!

Tyvärr hittade jag inget tyg till pianopallen och inga roliga utemöbler, men imorse klickade jag hem ännu en Beverage Dispenser (det bli vår tredje) i modell mindre. De vi har rymmer 6 liter vardera och ibland kan det bli lite för mycket av det goda, så nu klickade jag hem en på 4 liter. Jag tycker
det är så finfint att servera iskalla drycker ur dem på sommaren, tokfyllda med is
och massor med färska frukter och bär!
Sommarkänsla de lux!

hemlängtan.com beverage dispenser glasburk med kran
Jag hittade denna fina hos Hemlängtan.com. Det fanns flera olika att klicka hem om ni är sugna. Förra året fick jag leta smått ihjäl mig på nätet efter våra, slut överallt! Så nu tänkte jag vara ute i god tid!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen får vi se vad lillgossen och jag ska hitta på för 
skojigheter idag!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, sötnötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...