söndag 1 mars 2015

Första mars...


Godmorgon, sötnosar!

Vår morgon började tididgt och vi har redan hunnit med 
fotbollsträning, hämtning av Texas nya träningskläder och ett
litet loppisbesök. Det var nog den värsta loppisen ever, men Texas hittade 
ialla fall ett rymdskepp, annars var det totalt kaos och man fick nästan
slå sig fram ibland fyndande mammor, barnvagnar och svettiga pappor!
Puuuust...


Men nu är vi hemma igen och jag har lite smått att pyssla med som omklädning
av våra köksstolar och jag tror faktiskt att jag ska måla om dem så att de blir 
vackert vita igen. Nu är de antikvita med sin orginalmålning, slitna och inte alls så fräscha som de
borde vara, men jag gillar dem ändå och det har taig emot att måla om dem. Fast nu
tror jag att det minsann är dags!
Även vårt gamla antika skrivbord har fått en ny plats i huset och nu fattas bara att 
göra det lite hemtrevligt sen ska det få bli min lilla bloggplats tänkte jag. Alltid
lika roligt att ändra om hemma, även om det bara är små detaljer!
 
Ny bloggplats! Det svarta sidebordet har bytts ut mot stort skrivbord.

Nu ska jag dricka upp min cafe con leche, sen är det dags att måla.

Ha en härlig första mars, alla fina! Hos oss 
snöar det, men det känns som vår ialla fall!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...