tisdag 3 mars 2015

Bon Dia...

Mallorca

Åååååååh, vad jag frös i morse när jag vaknade! 

Värmen var ju av pga av att sotaren skulle komma hit tidigt, och vi har 
huttrat fram tills nu (han var här precis).
Det är sådana här dagar som jag verkligen saknar Mallorca! 
Att bara springa ner till lilla 
bageriet runt hörnan, handla en påse med varma
ensaimadas och sätta mig ner på Bar Bosch och njuta av deras underbara
 café con leche i solens värme!

Bar Bosch Palma

ensaimadas
Ensaimadas

Alcudia

Nu tänkte Milton och jag köra en sväng till Halmstad (igen) för idag tänkte
vi börja påskhandla. Ja, vi ska inte dekorera redan, men det fanns
stora fina påskägg sist vi var där, som jag dumt nog inte handlade hem då, så det
ska vi göra idag. De får bli de allra största, för i år tänkte jag fylla dem med
leksaker, kanske något klädesplagg och lite mindre godis.
Busbarnen börjar ju bli stora och tycker inte det är lika roligt med godis längre!
(som tur är)

Påsk på Mallorca
Påsk på vår solskensö! Barnen fick leta och leta efter sina påskägg, stackarna! skrattar

Mallorca

Hoppas att ni vaknat på ett härligt tisdagshumör, darlings!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...