tisdag 24 mars 2015

Lika bra att sätta igång genast...


Med famnen full av vår!

Godmoooorgon, sockertoppar! Idag är det inte riktigt lika soligt, men 
trots det får det bli en förmiddag i trädgården och jag är förvånad över 
mig själv som kom hem med de gulaste påskliljorna!
Jag som alltid handlar vita blommor.

Jag har lite annat roligt för mig idag också, bl a så ska jag fylla busbarnens påskägg
med diverse småsaker (fast det får nog plats med en hel del i de där monsteräggen) och lite senare idag
så är det dags för mig att bli lite vårfräsch. Håret ska få lite ljusare ton
och fossingarna ska äntligen få lite kärlek. Såg någonstans att det bara är
13 veckor till midsommar! Alla vet väl hur fort veckorna försvinner...
Så här finns ingen tid att förlora - lika bra att sätta igång genast!
 
Nu ska jag skynda ut (tror minsann att solen kikade fram precis också)
och sätta igång med vårblommorna.

Ha en strålade vacker tisdag, sötisar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...