tisdag 3 mars 2015

H a p p y...

happy lights




Vilken mysig dag vi har haft!

Milton och jag blev så sena imorse när vi skulle iväg att vi valde
att åka och handla maten innan barnen kom hem och sen invänta dem ifrån skolan
för att ta vår lilla roadtrip till Halmstad.

Fast nu blev det ju inte riktigt så heller... Flickorna åkte iväg på playdate
så det blev bara gossarna och jag som for i väg på äventyr.
Och hur kul ska man egentligen ha det!


Killarna fick välja lunchställe och då
 blev det såklart McDonald´s (för där får man leksak och kan leka) och efter det så
 följde de snällt med på shopping med mig! 
Hem kom vi med megastora påskägg  
(de största jag sett! T o m expediten som sålde dem, sa att det kommer att bli svårt, supersvårt att fylla dem...), även 4 små 
sockersöta miniägg hittade vi, vackra blommor och nya  
happy lights i happy vårfärger. 
Det fanns så klart hur mycket roligt som helst att shoppa, men så finns det också
gränser för hur mycket två spralliga gossar klarar av!


Det blev en helt perfekt tisdag i strålande solsken med mina två älskade gossar!
Nu är det dags för våra små att sova skönhetssömnen. Imorgon åker vi en sväng till
Skåne - nya roligheter väntar!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam och njut av kvällen, sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...