måndag 2 mars 2015

Sweet dreams...



Snart midnatt men jag håller fortfarande på att
pyssla, inreda och måla om!

Jag har inte kommit halvvägs, och så fort jag håller på med en sak, så
kommer jag på en annan utomordentligt smart idé (enligt mig själv) som genast måste
förverkligas...
Jag börjar ana att det kommer att sluta med att jag fullkomligt
drunknar i påbörjade projekt!

Våra antika köksstolar fick ingen ny färg, men väl en ordentlig rengöring
och nu ser de jättefina ut igen! Kanske målar jag om dem någon gång i framtiden, men
just nu orkade jag minsann inte och sen var jag inte alls säker på att de skulle 
bli så fina som jag hade tänkt mig. Istället för stolar, så målar jag om
tavelramar, printar ut vackra bilder till barnens rum och sen måste mitt nya (gamla) skrivbord
få lite kärlek, en tuff ny skrivbordsstol, en lampa och kanske ska jag byta ut den stora
målningen som hänger ovanför mot något modernare och mer girlie.
Egentligen skulle jag kunna hålla på att googla inredning hela natten, men 
jag bara måste gå och lägga mig - gärna bums!
Sotaren kommer hit imorgon bitti, dvs om exakt 6,5 timmar, så allt annat
får vänta, fast att det tar emot. 
Jag måste försöka få lite sömn
 annars kommer inget kaffe i världen kunna hjälpa mig imorgon!


 Sov sött och dröm många vackra drömmar, raringar!
Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaam!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...