onsdag 25 mars 2015

Egenpiff...


Ååååh, redan lillördag!
Och en ljuvlig sådan.

Jag vaknade på ett strålande glatt humör med nya ljustoner i håret, vackert
målade tånaglar och lite nya vårkläder  i gaderoben 
- tänk vad lite egenpiff kan få en att känna!
Som mamma kommer man ju för det mesta sist 
(ja, när det kommer till prioritering, barnen går alltid före).

Idag ska lillgossen och jag ta bilen och köra till Halmstad. Jag har en lång rolig
inköpslista på vad busbarnen ska få i sina påskägg! Jag skulle ju handlat allt igår, men 
hittade inte riktigt något kul till dem. De börjar bli så pass stora nu att 
alla leksaker känns för barnsliga, så istället tänkte jag se om jag kan hitta lite 
fina örhängen till flickorna, kanske lite söta hårspännen och något klädesplagg. När det kommer till
killarna så har jag ingen direkt aning ännu, det är ju bara spel som gäller för tillfället.
Och det har de massor av redan!
 
Så nu bär det av på nya roligheter och jag hade gärna tagit på
mig vårskorna idag (slippa gömma de nymålade tossingarna) men då får väl 
Halmstadborna dåndimpen direkt! Men tänk vad härligt det ska bli när vi kan springa
rundor barfota i gräset.... Längtar så! 
Jag har redan börjat kika rundor efter skolavslutnings- och midsommarkläderna
till barnen för snart så!
 
Denna fina hittar ni hos Mokkasin och de två undre kommer ifrån POMPdeLUX.


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam och ha en toppenmysig start på onsdagen, sockertoppar!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...