måndag 11 maj 2015

Åååååååååh, vad det luktade sommar...


Det blev ju inte alls som vi hade planerat!
 
Jag hade ju helt glömt bort att budkillarna skulle komma
hit med det nya parasollet, så då gick det ju inte att köra 
ut på andra äventyr!
 
Istället fick jag bråttom att plocka fram våra ljuslyktor
som vi brukar ha hängade i parasollet och ge dem
lite ny färg. De får hänga ute i ur och skur
och blir lite väderbitna efter vintern, men de är så söta
att de inte går att motstå  
- så med lite sprayfärg så blir de som nya igen!

Nysprayade små ljuslyktor på tork i körsbärsträdet!


Och jag hann minsann med att klippa gräset också för första gången
denna säsongen,
 ååååååååh, vad det luktade sommar!
Helt ljuvligt!
Nu är det bara bordet som jag ska få färdigt med lite ny mörk bets 
och lack sen är det väl nästan klart tror jag. Kanske 
borde vi leta efter nya vita dynor, men jag vet inte om det är det 
smartaste med 4 busiga barn som älskar grillat...
Fast fint hade det varit!

Nu är det ialla fall snart dags för skönhetssömnen, så att man kan
vakna på sitt allra bästa pysselhumör imorgon.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam 
och dröm många vackra drömmar, raringar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...