tisdag 12 maj 2015

Så glad, sååå glad...



 Oj, vad det regnar hos oss!

Det fullkomligt öser ner, men dagen startade med 17 ljuvliga grader
och solsken och gissa vem som är så glad, sååå glad?
Jag, så klart! 
För jag hann med att slipa ner altanbordet och jag blev färdig minuterna 
precis innan det började att regna!
Och nu slapp jag t o m att städa bort allt slipdamm ifrån bordet, grillen
och alla stolar - regnet hjälpte mig med det.


 


Ikväll var jag dödens rastlöst
(jag blir det utan något att göra, ingen tvätt, inget utepyssel att fixa med, hemmet är rent) 
att trots ösregn så blev det en promenad med barnen. 
Och nu känns det riktigt skönt att sätta sig i soffan och se på en film.
Utan promenaden hade jag nog inte lyckats med det!
skrattar

Imorgon blir det nog lite inför lång- helgen- shopping, lite gott
att äta och dricka till hela familjen. 
Men nu soffmys!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...