fredag 22 maj 2015

Fredagsf e e l i n g ...








Ä n t l i g e n  f r e d a g !

Tjoohoo, vad denna veckan har gått fort! Vi har som vanligt pysslat med massor
och ärligt talat så vet jag inte vart alla dagarna försvunnit.
Men roligt har vi haft det!

Det har varit fotboll, lekkvällar med busbarnens kompisar, goda 
middagar, barnen hann med en ledig dag i början på veckan och sen har vi 
så klart hunnit med flera dagars shopping. Som om inte detta skulle vara nog, så
måste ju allt vardagspyssel också få plats någonstans! Älsklingen har varit
i nya huset ganska så mycket och renoveringen börjar så sakta att
bli färdig - åååååh, som jag längtar efter att få inreda!
Jag kommer att fara rundor som en yr höna och fixa överallt
precis samtidigt...





Idag har vi varit på fredagsshopping i Ängelholm, flickorna ska på discokalas ikväll så
vi var mest på jakt efter presenter, men visst kom vi hem med en hel drös med annat
gottigt när vi ändå var på det humöret!

Nu är jag faktiskt ganska så eftermiddagstrött 
(lillgossen tyckte att det var lagom att väcka mig halv 4 imorse, men det tyckte i n t e jag. Han somnade om efter ett par timmar, men ialla fall, puuuust) 
men, men jag har inte tid med vila just nu.
Barnen måste äta lite, flickorna ska locka håret och göra sig discoredo
och sen måste vi en snabbrunda till nya hemmet.
Det får helt enkelt bli en dunderstark cafe con leche för mig!
 





Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla fina! 
Hoppas att ni är lite piggare än vissa andra ikväll! Fast jag vet att 
om ett par timmar är jag piggelin igen och ikväll blir det mysmiddag,
älsklingens underbara Ceasarsallad och ett glas kallt vitt vin 
 - då infinner sig min fredagsfeeling bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...