tisdag 26 maj 2015

Piggelin...


Good moooorning sweeties!
 Ny dag, redan tisdag och äntligen får vi lite solsken på näsan!

Om jag var pigg hela helgen så kom tröttheten som ett brev på posten igår
och jag gick omkring halva dagen gäspandes och med en stor 
kopp rykande hett kaffe i handen. Och sen gjorde ju inte vädret sitt precis, med
blytunga moln och regn och rusk halva dagen. Men, men lite roligt hann vi så klart med
(det gör vi väl alltid), barnen hade söta kompisar med sig hem, vi mumsade glass och sen var 
det mera fotboll för Texas och hans kompisar på kvällen.
Och något ännu roligare är att lillgossen har fått förskoleplats där vi ville och han börjar
efter sommarlovet! Som han längtat, plutten...
 

 
Vi avslutade måndagen med en riktigt kul film
Jönssonligan - den perfekta stöten!
Och den måste jag absolut rekommendera för den var supermycket
roligare än vad jag kunde tro!
Så se den, om ni inte redan sett den, sötisar!
Charles-Ingvar, Dynamit-Harry och Vanheden i ny, heltokig tappning.

De härliga orginalen!
Idag är jag piggelin igen och nu väntar hårfix, presentshopping (mera kalas) och 
lite senare ska jag ut och dona lite i trädgården.
 Gräset måste klippas så inte grannarna 
svimmar!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam och hoppas att ni får en strålande vacker tisdag, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...