söndag 17 maj 2015

Date night...




Grillat, måleripyssel och massor med fotboll!

Ja, det är väl bäst hur man kan sammanfatta de senaste 2 dagarna hemma hos oss.
Och jag måste nog erkänna att jag är liiiiite trött just nu, men inte värre än att en
stor stark cafe con leche kan ordna det!

Vår söndag började innan 7 imorse med fotbollscup för Texas och sen fortsatte det
tills efter 15 med fotbollsträning för Milton. Det var värre än någonsin med
stormvindar, regn och världens höstväder, men som tur är
så finns det en del väldigt härliga fotbollsföräldrar i vårt gäng, så dagen blev riktigt
trevlig med spontan- picnic i fotbollsgräset, mycket gott kaffe och massor med ljuvligt skratt.
Frusna var vi, men väldigt glada och nöjda trots allt!
 








Dagens mallgroda med en egen guldmedalj!
 Nu ska jag ta och dricka min dubbla kaffe så att jag piggnar till lite snabbt, för ikväll
är det date night för älsklingen och mig med bio på stan och lite gott!
Roligt, roooligt!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 
sötnötter! 
Hoppas att ni haft en underbar helg och känner er utvilade och redo för 
en ny vecka (nästan den sista i majmånad...)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...