onsdag 6 maj 2015

Trädgårdspyssel...

 



Godmooooorgon, sötnosar!

Hos oss skiner solen ifrån en alldeles klarblå himmel
och jag har massor med trädgårdsplaner inför denna vackra lill- lördag.
Jag har redan hunnit med att beställa hem ett nytt träparasoll i vintervitt till
altanen och när jag ändå höll på så klickade jag hem ännu en superfin 
beverage dispenser.
Jag är som bäst på morgonkvisten!
skrattar
Då är jag piggelin.


Idag ska jag hinna med att måla om vår murade vita grill, fortfarande i vitt, men den behöver 
bättras på lite nu efter vintern, även våra altanmöbler måste oljas in
och bordet behöver slipas och få lite ny lack. För det känns som om
sommaren verkligen är på väg (trots våra regndagar) och när jag kikade i 
almenackan, så var det minsann inte många 
veckor kvar innan sommarlov och midsommar!
Woohoo, vad det ska bli härligt!
 

Men nu måste jag skynda, busbarnen sussar fortfarande sött, så 
de måste väckas och få frukost, sen skola. Efter det det
så blir det en onsdag med massor med roligt pyssel i trädgården!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla underbara!
Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...