tisdag 25 mars 2014

Det är dags för en STOR café con leche...


Min mysiga utsikt just nu!
skrattar
 
Vi är ett helt gäng tröttisar, efter skola och ännu en trädgårdsdag.
Men idag har vi hunnit med att ta fram våra terasstolar, alla grenar som 
vi klippte ner från häcken är bortforslade och nu håller jag på att
tvätta våra dynor till utemöblerna.
Så jag tycker minsann att vi har gjort oss förtjänta av lite soffmys!

Snart ska Texas på fotboll och jag ska ta en snabbrunda för att handla hem lite 
smått och gott till kvällen. Busbarnen har ledigt imorgon så vi har bestämt att 
ikväll så blir det popcorn och film och så kan vi sova läääänge imorgon bitti!
Fast jag anar att vi kommer att vara uppe innan tuppen (som vanligt)...
Det låter ialla fall härligt att få 
säga sovmorgon, eller hur!

Kraaaaaaaaam
(eller gäsp kanske är bättre sagt...), raringar
nu tror jag att det är dags för 
en STOR café con leche om jag ska klara av denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...