tisdag 4 mars 2014

Det är stressigt det här med vårmood...



Idag vaknade hela familjen 
innan klockan ringde
och det känns verkligen som om jag vill få massor gjort!
 
Jag är som vanligt så sugen på att måla om något litet här hemma, göra
vårfint, men jag vet inte vilket projekt jag ska börja med. 
Flickornas rum bara måste jag starta med snart! De har
en söt sekretär som abolut borde få bli målad vit med nya gulliga knoppar
och sen ska toalettfönstret målas vackert vitt innan speglar och handfatet
ska monteras upp där inne, men det värsta av allt är att
jag gärna skulle vilja ändra om i sovrummet där nere!
Och det var inte planen...
Men som sagt - jag vill ha förändring!
Samma sak varenda vår.




Vi ska ju hinna med att vara ute och njuta så mycket som möjligt också emellan varven och igår var barnen och jag ute och letade vårtecken. Vi hann med att busa liiiiite lagom också!

Vi får väl se hur mycket jag hinner med idag! Solen skiner, semlor
ska bakas till busbarnen och sängkläder ska bytas.
Det är stressigt det här med vårmood, eller hur?
skrattar
Fast på ett ljuvligt sätt!
 
 
Kraaaaaaaaaaaam
alla söta och njut av tisdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...