söndag 23 mars 2014

Vildvuxen häck...



Solig söndag!

Vi har haft tur med vädret idag och efter både dans- och fotbollsträning så har 
vi vårpysslat i trädgården. Den vildvuxna häcken har fått sig en 
ordentlig trimmning och nu kan vi vinka till våra härligt trevliga grannar igen.
Jag tokälskar att trädgården är vildvuxen, men jag blev nerröstad 3 mot 1
jag var tyvärr tvungen att ge mig (och det händer minsann inte så ofta...)!
skrattar

Vi hann också med att boka in en riktigt rolig bbq tillsammans 
- kul grannar, önskar jag åt alla!

Nu har vi precis stängt alla dörrar, grannbarnen är hemma och snart ska vi 
fundera ut kvällens middag. Jag anar att det lutar åt något pastaaktigt.
En ljuvligt god Carbonara kanske...


Kraaaaaaaaaam
och hoppas att ni är laddade inför sista veckan i mars, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...