fredag 21 mars 2014

Pussar och lite vin...

Härliga fredag!
Äntligen säger jag bara.
Jag har målat och målat, sen målade jag lite till
och det blir finfint!
Både speglar och ramar har blivit vackert vita 
och när man målar om saker så får man helt plötsligt
ett fasligt sug efter att ändra om allt annat också.
Så igår kväll tvingade jag älsklingen att borra upp speglar
på toaletterna och i duschrummet långt efter läggdags - stackaren!
skrattar
 Fast jag mutade honom med lite gott vin och en hel del pussar...
Ni vet väl att med pussar och god mat så kommer man långt!



Idag blir det inget målande, istället blir det en riktig svensson- middag.
Texmex, godis och ostbågar!
skrattar
Ovanligt i vår familj, men man måste ju inte alltid göra
som man brukar, eller hur!

Kraaaaaaaaaaaaam
och ha en härlig kväll, sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...