måndag 17 mars 2014

Turkost är sommar...


Tokblååååsig måndag!

Oj, oj vad det blåser ute idag, men vi har inte någon snö ialla fall, som
tydligen många har fått igen! Nu vill vi ju att det ska gå mot vår.

Jag förbereder både hem och familj för varmare grader just nu och senast klickade jag hem 
sommarväskan. Jag har länge letat efter den perfekta stora bastväskan och äntligen
 hittade jag den
Min perfekta Mallorcaväska hade tyvärr gjort sitt och när basten börjar falla isär, då får man 
väl säga hejdå, eller hur?
Nästa sommarprojekt blir ett långt halsband med turkoser. 
Turkost är sommar för mig.

http://www.kyssjohanna.se/mctu
Underbart halsband från Kyss Johanna!
 Barnen är i skolan och lillgossen och jag ska ut på äventyr! Fjädrar, vaktelägg
och dörrkrans står på dagens to do lista.
 Jag lovade busarna att vi skulle påskpyssla efter skolan och trots att vi kanske
inte börjar pynta så kan vi väl alltid börja förbereda lite inför påsken! 
Jag tror att det får bli en naturfärgad påsk i år (igen, hahaha)!
Alla dessa olika färger som påsken normalt sett består av, skulle nog 
göra mig alldeles hispig!
skrattar
Fast påskäggen måste få vara lite färgglada.


Kraaaaaaam
och hoppas att ni vaknat på ert allra ljuvligaste humör, sötisar!
Nu är det inte många dagar kvar på marsmånad - vad hände?
Sen är det ju endast 2 små månader kvar innan juni är här...
Soooooommar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...