tisdag 4 mars 2014

Semlor...



Äntligen kväll!
 
Dagen har gått snabbare än snabbt men jag har hunnit
med mycket. Tyvärr blev det inget målande idag, men jag 
planerar för fullt! Och jag har varit nere i källaren och kikat
igenom alla roliga målarburkar som bara står där och väntar
på att bli öppnade.
 Men målandet får vänta tills imorgon.


Nu har vi mumsat på årets första (och sista) semlor och ljuvligt goda var de! 
Barnen ville så klart hjälpa till och de gjorde ett utmärkt arbete.
Men eftersom sommarsäsongen närmar sig med stormsteg, och
trots att jag gärna hade velat lägga mig i soffan, så ska Texas 
och jag gå ut på promenad. Det är alltid lite svårt att
verkligen ta tag i den där promenixen, men när man väl är ute
så är det underbart och man sover så, gott efter det!

Nu väntar Tex på mig så nu får jag säga 
kraaaaaaaaaaam 
och hoppas att ni får en lugn och mysig kväll, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...