torsdag 21 augusti 2014

4 månader...

Oj, det är mycket man ska hinna med nu
när skolorna, träningar och allt annat är igång efter semestern!
Men jag älskar det!
Älskar att ha mycket att göra och ha lagom mycket 
vardagsstress.
Och på söndag är det endast 4 månader kvar till julafton.
Det gjorde mig lite mer stressad, så pass att jag klickade hem lite
juliga sugrör ifrån Leilas!
skrattar
Jultokig som jag är.
 
 
Idag är det fotbollsträning och presentshopping som väntar
för oss. Flickorna ska på kalas imorgon och Texas på lördag så
vi får kila ner till lilla leksaksbutiken alldeles strax.
Men först ska jag gå ut och hämta några äpplen, imorgon
överraskar jag familjen med ljummen äpplepaj och underbart god vaniljsås!
Äpplepaj på hösten är väl det bästa som finns!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, sötisar, 
ha en härlig torsdagskväll och njut av att det snart är helg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...