fredag 1 augusti 2014

Det bara måste vara meningen...

 
Idag är jag så där löjligt glad!

Glad, trots en svettig och trång natt med Milton
liggandes mellan älsklingen och mig i vår stora säng, som 
sparkar, knuffas och lägger sig på tvären.
Ibland får man en snyting mitt i natten av honom!
skrattar
Ja, av Milton då förstås.
Det går helt enkelt inte att sova ordentligt.

Så imorse när vi vaknade sa bestämde vi oss för att nu
är det verkligen dags att köpa en lite lagom stor säng åt lill- gossen.
Han har en stor, men den vägrar han sova i.
Så jag satte mig direkt vid datorn, slog upp Blocket och vad är det första jag ser
- en växasäng som säljes, bara 5 minuters väg hemifrån!
Det bara måste var meningen.

Inget märkvärdigt, men den kommer att bli finfin och med lite söta kuddar, sängkläder och ny färg - som en dröm för en liten gosse som snart fyller 4 år!

Nu står den där vackra växasängen i bilen och väntar.
Enkel lycka!
Älsklingen får hjälpa mig att bära in den ikväll
och sen ska vi bara välja färg, för såklart måste den bli ommålad!
Det är ju min melodi.
Kanske blir den vit (min favorit) men kanske blir den mörkare...

Vackert och smart med stora kartor!

Murrigt och tufft på en gång!

Mera kartor och flygplan, ååååh! Älskar flygplan!

Finaste förvaringen!

Tält hör till!



Nu googlar jag rundor efter ny härlig inredningsinpiration
och det riktigt kliar i fingrarna att sätta igång!
Nu ska jag kila ut och småkika på den igen
- jag kan inte hålla mig!

Ha en härlig fredag, sötisar!
Massor med kraaaaaaaamisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...