onsdag 27 augusti 2014

Mera kräftor...



Veckans soligaste dag
och då passar jag så klart på att vara inomhus och städa, putsa
fönster och rengöra golvlister!
Ja, så kan det bli när jag får för mig någonting.



Vännerna kommer på kräftskiva på lördag, så det
är lika bra att ta itu med städningen idag så kan jag ta det lugnt resten av veckan.
Kräftor handlade Texas och jag hem igår, lite annat smått och gott får
vi också handla hem, några krämiga ostar, salta kex och lite roliga
kräfttillbehör hör väl också till. Jag ska minsann slå till rejält!
skrattar
Partyhattar, girlanger och ljusslingor.
Alla barnen (förhoppningsvis de stora barnen med) kommer att älska det!

Nu ska jag googla idéer och sen gissar jag att det kommer bli en låååååång
inköpslista.


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, sötisar, 
ha en ljuvlig lill- lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...