torsdag 14 augusti 2014

Första natten...


Hej alla söta torsdagsfirare!

Vi hinner inte med mycket mera än att måla saker här hemma just nu
och gissa om jag älskar det!
skrattar

Igår fick källaren sig en storstädning och så mycket roligt 
som man hittar som man alldeles glömt bort.
Jag hittade en mörkbrun hög bokhylla, inte så djup, och precis
lagom perfekt till ett pojkrum!
Så nu kommer pojkarna att få den (ommålad så klart) till deras rum.
Den kommer att rymma massor med leksaker, böcker och en och annan
prydnadsak som dekoration. Och färgen då...
Jag anar att ni redan vet det!
skrattar

Milton sov också första natten inne hos Texas och han sov 
betydligt bättre än jag! Jag var lite orolig (hönsmamma som jag är) och låg länge
och lyssnade efter minsta ljud. Men lillgossen sov länge
och hela natten, även när barnen var där inne
imorse och spelade, skrattade och hade världens roligaste!
Det var tydligen inte krångligare än så!

Nu ska jag ta en paus i målandet och ta en runda till 
matbutiken, ikväll är det bbq som står på schemat och det blir
honungsmarinerade revben och spicy klyftpotatis.
Längtar redan!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...