onsdag 6 augusti 2014

Vitt är ju så jag...


Vi fortsätter vår semesterlunk!
 
Trots att älsklingen faktiskt är tillbaka på arbetet
så njuter jag och busbarnen av solsken, bad och lata dagar.

Äntligen har det blivit lite svalare och man känner i luften att det sakta börjar
gå mot höst. Texas fotbollsträning började igår och flickorna
är inbokade till höstens dansträning som startar om ett par veckor. Även
lillgossen ska få börja i förskolan i år och han längtar så!
Han tycker det är tråkigt att bara ha mig när de stora går till skolan
så därför ska han få börja med 15 timmar i veckan
så att han får leka och busa så mycket han bara kan och vill!
Vad jag ska göra med all min nya fritid, 
har jag ingen aning om!
 
 
Igår fick jag äntligen upp lite tavlor i hallen och busbarnen och jag 
körde en runda till Halmstad och handlade hem lite ny färg till Miltons nya säng.
Och så klart valde jag vitt (igen)!
Jag hade fått för mig att sängen kanske skulle få bli mörkare
men det gick inte alls som jag hade tänkt mig.
skrattar
Vitt är ju så jag! 

Nu blir det lite trädgårdsfix och idag bara måste jag klippa gräset.
Det ser ut som en vildvuxen oas där ute!
Sist vi klippte gräset eller gjorde någonting åt trädgården var innan 
vi åkte till Finland och det är mer än 3 veckor sen!
Grannarna får väl dåndimpen snart!

Men först en stor cafe con leche sen pyssel.

Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Ha en härlig....
skrattar
 Jag fick minsann tänka efter vad det var för dag nu!
Ha en härlig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Annie,

      ja visst blir man glad!!! Vackra blommor skulle man ha varje dag tycker jag! Synd bara att de flesta inte håller så länge.

      Kraaaaaaaaaaam och hoppas att du får en finfin dag! Du verkar leva ett spännande liv i Ca!! Och du tar jättevackra bilder!!!

      Angelica

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...