måndag 25 augusti 2014

Barnen längtar så...


Härliga höstdagar!

Det är väl inte höst egentligen, men det känns verkligen så.
Igår var det så ruggigt ute att jag fick ta på mig dubbla stickade tröjor 
och Zasha ville tvunget ha sin dunjacka!
 Mysigt är det.

Vi går långa kvällspromenader, tänder ljus och njuter för fullt.
Jag handlade hem ett sådant där ledljus som man bara sätter in batterier i
och som ser precis ut som ett riktigt levande. Jag blev så nöjd att jag 
ska åka tillbaka till Blomsterlandet och handla fler.
Perfekta blockljus att ha i lyktorna utomhus eller på bordet inne
- inga små barnfingrar kan ju bli brända!




Idag har vi haft en riktig hemmadag, jag har beställt hem lite nytt
till barnen, bl a nya fotbollskor till Texas som växer så det knakar.
Han har redan storlek 36,5  i skor och han är 8 år!
 Sen har jag gjort något tokroligt och bokat flyget till mamma
så snart kommer hon hit. Barnen längtar så!


Ikväll blir det en promenad igen och sen någon rolig film
för hela familjen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...