lördag 16 augusti 2014

Är det lördag, så är det...



Skogen igen!

För vi var tvugna att ta en liten paus i målandet.
De senaste dagarna har jag mest målat och donat här hemma
och det blir finfint.
 Men lite paus måste till och med jag ta även om jag vill bli färdig
med alla mina projekt.
Jag får visa er senare.









Nu har vi precis kommit hem och snart ska våra sängbord få ett sista
lager med färg, Texas nya bokhylla ska bli lite hemtrevlig och sen ska
vårt nya sovrum få bli lite tjusigt.
Men allra först ska jag hälla upp ett stort glas med iskallt bubbel 
åt älsklingen och mig, barnen och deras kompisar ska få en rejäl skål med ostbågar
- är det lördag, så är det!
 

Kraaaaaaaaaaaaaam
och hoppas att ni får en underbar start på lördagskvällen, sötisar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...