fredag 2 januari 2015

Fina små väggskåp...


Godmorgon alla fredagspinglor!

Hoppas att ni sovit sött och vaknat pigga och redo
för ännu en helgdag!
Egentligen är det ju en vanlig dag men är det fredag, så är det.
Jag tycker att minsann att fredagar är starten för helgen
och alla vet ju att då ska man mysa, eller hur?
 
Igår började vi med att städa undan julen och jag vet inte om jag kanske
började för tidigt, alla andra i kvarteret har alla julljus, stakar och utonhusslingor kvar.
Men, men jag får väl vara den första då!
Jag väl först med att börja pynta, så det jämnar ut sig.
 
Nu ska jag dricka min cafe con leche, som jag glömt i köket, och sen tror jag att
det får bli en liten tur ner på stan. Det blåser nästan storm, men det blir
skönt med en promenad och få frisk luft.
Sen får vi se vad vi hittar på för roligt. Vi hade tänkt att åka till Ängelholm
och strosa rundor i Hembygdsparken där, men det finns väl risk
för att barnen blåser bort då! Nya planer får det nog bli.
 


Sen måste jag ju måla om barnens nya fina väggskåp, de som ser ut som små hus! Hyllorna ligger ju bara och vänta och färgerna med! Jag har fått dille på sådana dockhus- liknande tittskåp och flickorna har redan två, men nu ska de få två till! Perfekt för alla småsaker, Kittys och minidockor!
 
Ha en toppenmysig start på denna första januarifredag, sötisar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...