onsdag 7 januari 2015

Underbart snökaos...

vinterlandskap


Ett vackert vinter landskap!

Imorse väckte älsklingen mig och sa att jag skulle titta ut
och gissa vad glad jag blev - hela världen var vackert vit!
Och stora fluffiga snöflingor singlade ner i massor.
Att jag fortfarande kan bli lika lycklig av lite snö!
skrattar

Så nu sitter jag har med min varma cafe con leche, piggelin och väntar på att resten
av familjen ska vakna till liv. Älsklingen hr kört till arbetet och om busbarnen och jag hinner, så
ska vi ut en runda i backen och åka pulka. Det ska bli regn senare idag, så vi 
får snabba oss om vi ska hinna njuta av allt det vackra vita.

Vi ska åka en runda till matbutiken också, frukt och frukost måste inhandlas,
för imorgon startar skolan igen och vi har tre mycket otåliga barn som 
läääängtar så efter fröknar, vänner och nya läxböcker! 
Men just nu får allt
vanligt vänta - det blir en morgon i underbart snökaos!

Snö på Mallorca
Liten överlycklig Milton när han såg snö för första gången på Mallorca! Undrar vem han kan ha fått det där ifrån...

Kraaaaaaaaaaaaaaaam,
alla fina, ha en härlig onsdagsmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...