onsdag 7 januari 2015

Ute på vift...

packar ner julen

Vissa dagar!

Ja, vissa dagar får man ingenting gjort, men sen finns det 
sådana dagar som jag har haft idag, då jag far rundor och får hur mycket
som helst gjort!

Vi som skulle ut i snön, fick känna oss besegrade av regnet ganska fort, så
istället för att vara ledsna för det, så fick vi strålade vackert väder ett par timmar senare.
Och har man solsken så syns ju varenda en liten dammråtta!
Så jag har spenderat dagen med att städa köket, lådor, luckor 
(sådant man, jag ialla fall, alltid lyckas att undvika) 
och golvet är skinande rent i hela huset. 
Samtidigt som jag har varit så här duktig, så
passade jag på att slänga in en ljustoning i hårbotten.

Alla barnen och jag är nu superfräscha med inpackningar i 
håret, nymanikyrerade naglar och vi är redo för vilket  Monaco- party som helst!
Party eller inte, så kommer jag känna mig riktigt strålande fin
 i matbutiken ialla fall.
skrattar
Alltid något.


Nu ska jag springa ner med de allra sista jullådorna till källaren, sen
väntar shopping. Kanske hinner jag med lite klädesbutiker när jag ändå är ute på vift!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, sötisar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...