onsdag 1 juli 2015

Böljan den blå...




Ååååååh, man måste ju ändå älska den 
svenska sommaren!
När den väl kommer då förstås...
 



Imorse åkte vi iväg tidigt, stannade till i lilla matbutiken för att handla med oss 
 ljuvliga jordgubbar, kall dricka, lite bullar
och några tidningar, sen bar det av till böljan den blå igen.
Det var betydligt mer semesterfirare där idag, men fortfarande var det helt 
perfekt för mig med 4 barn och det blåste inte så stora vågor idag heller.
Jag kunde ha koll på busbarnen samtidigt som jag faktiskt kunde slappna av
och t o m läsa mina magasin i lugn och ro!






Vi stannade precis hela dagen och på hemvägen pausade vi på campingplatsens
 lekplats så att barnen fick leka lite till.
 

Nu är Texas iväg och kikar på Dumma mej- filmen med en kompis
(egentligen skulle vi gå allihop, men jag orkade inte nu ikväll)
och jag ska strax sätta igång grillen. Korv med bröd - svårare än så blir det inte idag!
Imorgon tror jag att vi tar en favorit i repris -
la playa, så klart!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
ha en härlig kväll, sockertoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...