tisdag 7 juli 2015

Roligt kan man väl ha det ändå...


Imorse vaknade jag inte alls trött, 
snarare superpigg!

Och helt plötsligt kom jag på att det inte är långt kvar innan
vi flyttar in i nya huset!
Ja, jag fick lite småpanik, kan man lugnt säga.

Så idag har busbarnen och jag spenderat våra timmar i källaren, på återvinnings-
stationen och med att sortera tvätten - vi har hunnit med massor!
Jag kommer definitivt att sussa väldigt sött inatt.
 Men åååh, vad det känns skönt att ha börjat...

Imorgon fortsätter jag med nästa rum i källaren, planen är att tömma
alla rummen där nere och så småningom arbeta mig uppåt.
Alla längtar lite smått ihjäl sig på att få flytta in 
på riktigt!
Renoveringen går fortare än väntat och i helgen blev hela huset färdigmålat
med ny färg, gräset är nysått på framsidan och snart är badrummet där uppe klart.


Nu ska busbarnen i säng, de har varit hjälpsamma med allt
idag, och vi är dödens trötta, hela gänget. Imorgon tänkte jag faktiskt ta med dem
ut på något kul, trots att det ska bli regn och rusk!
Roligt kan man väl ha ändå.

Godnattkraaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Sov sött!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...