fredag 10 juli 2015

Det går ju inte för sig...




Loppislycka!

Ja, för visst är det så att man kan bli barnsligt
förtjust när man snubblar över fynd på loppisar!
Och det är precis vad jag gjort, igen.

Denna gången kom jag hem med nya ljusstakar i trä, ett vackert
tårtfat ifrån Kosta Boda och en toppenbra hylla till Miltons nya rum.
Så igår satt jag igång att måla om hyllan i ljusaste grönt
(Milton har bestämt att han ska ha safarirum i nya huset och allt ska gå i grönt, mörkbrunt och vitt)
och med hans fina Tellusmobil i taket så kommer det att bli finfint! 
















Lite annat roligt hann vi så klart också med, som att äta glass, handla hem lite god mat
till ikväll (blåmusslor stod på Texas önskelista) och ta en sväng i Ängelholm.
Fast att promenera rundor i ösregn är minsann ingen höjdare!
Förhoppningsvis blir det lite soligare idag så att man faktiskt
kan njuta av den svenska sommaren lite till.
Just nu känns det som om hösten redan är här!

Idag har Texas kompisar här och mamma och jag ska ta ännu en
loppisrunda - vi kanske missade något fynd igår!
skrattar
Hyllan är färdigmålad och jag har fortfarande färg kvar.
Och det går ju inte för sig!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam alla fina!
Ha en härlig fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...