måndag 20 juli 2015

Hallandsåsen...






Kvällen är här
och vi njuter för fullt! 

Busbarnen och jag har haft en urmysig dag idag med utflykt på Hallandsåsen
och vi hittade ett vackert naturreservat som vi utforskade.
Vi hade med oss lite pic nicmat (som tur var för det blev många kilometer) och vi började med
den längsta slingan, ifrån fel håll (!) utan att veta det, sen fortsatte vi på nästa slinga
bara hipp som happ och den tog liksom aldrig slut!
skrattar
Barnen var riktiga kämpar, de älskar att vara i skogen, 
men i slutet var det ett gäng riktigt trötta vandrare.






Vi fick se vackra 3000 år gamla fornminnen.


Vi njöt av utsikten!

Och lärde oss en hel del där längst skogsvandringen.


Någon som började tröttna... Men med lite ny energi i form av vaniljbullar och Capri Sonne, så blev det genast bättre :D

Många kottar fick jag fota - Milton älskar kottar!






Vi har haft en härlig utflykt på åsen idag, men jag skulle ljuga om jag sa att
vi inte alla började småspringa lite extra när vi såg parkeringen och vår älskade bil!
skrattar
  Texas somnade på vägen hem - det händer nog typ aldrig!

Nu är vi trötta, nöjda och jag gissar att vi kommer att
sussa mycket gott inatt!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar!
Hoppas att ni har en riktigt mysig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...